duminică, 16 iunie 2013

35

Ai momente de neîncredere sau pur şi simplu nu ai încredere deloc în alte fiinţe umane? Dacă da, îţi faci un mare bine, crede-mă [oh the irony].Ăştia care vă puneţi încrederea în alţii, chiar nu vă înţeleg. Presupun ori că iubiţi drama din tot sufletul, ori sunteţi "retardaţi". Nu-mi explic altfel de ce v-aţi pune sufletul pe tavă pentru cineva care e posibil să nu merite asta. De fapt stai, e stupid să-ţi pui sufletul pe tavă oricum. Personal acum, eu nu cred că este cineva pe lumea asta care să merite să ştie ce gândesc eu, ce simt eu and whatever.
Continuând, dacă eşti iubitor de dramă, te invit să te duci naibii. If you're born a drama queen, you'll die a drama queen. Dacă eşti doar "retardat", în sensul "îmi place să dau o a doua şansă", s-ar putea să mai ai leac dacă-ţi trage cineva un şut în cur. Da' ca lumea de tot.
E posibil să mă mint pe mine cu ce am scris azi, dar nu mai contează. Cu sinceritate spun că azi nu-mi pasă că sunt ipocrită.

Un comentariu:

  1. Cel mai bine e sa nu avem asteptari de la nimeni, niciodata. Astfel, ne vom tine departe de suferinta inutila.

    Oh, my dear Jeff..

    RăspundețiȘtergere