miercuri, 19 septembrie 2012

9

-Într-o zi o să ai sentimentul că te-ai născut degeaba, poate simţi asta chiar acum. Nu te-ai născut degeaba, cineva are nevoie de tine şi tu ai nevoie de cineva. Nu te complace în situaţia de a fi un ratat!
- Pentru ce?
- Cum pentru ce? Să-ţi fie ţie mai bine!
- Ha! Mai bine cu ce? Dragostea e amară, fericirea e pentru cei proşti sau pentru nebuni, iar banii îi câştigă cei care nu depun nici un efort pentru ei.
- Păi şi tu ce vrei?
- Nimic.
- Chiar nimic? Hai că nu te cred! Trebuie să vrei ceva, e firesc.
- Hmm... Ar fi ceva...
- Hai spune-mi!
- Aş vrea să nu mai simt golul ăsta stupid în stomac de fiecare dată când cineva mă răneşte. Aş vrea să alerg desculţ prin iarba cum făceam când eram copil. Aş vrea să mă împac cu ideea că sunt un muritor de rând, dar cel mai mult as vrea..... să creez artă. Vreau să simtă şi alţii ce simt eu, vreau ca toată lumea să ştie de cantitatea de libertate pe care o vreau. Vreau ca ei să ştie că sufletul meu nu e un ceva mic de 2 lei!
- Ah, ce voinţă ai, copile....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu