sâmbătă, 21 iulie 2012

3

Aseară mi s-a părut o idee foarte bună să beau o grămadă de bere, dar asta e total neimportant. Ce s-a întamplat după ce am plecat din locaţia cu pricina, contează.
Am preferat, în metrou, să rămân cu privirea aţintită spre podea, dat fiind că mă usturau ochii foarte tare şi nu doream să dau impresii aiurea celor din jur. Totuşi, privirea mi s-a îndreptat spre picioarele unei femei care probabil nu aveam mai mult de 25 de ani. Mi se păreau atât de interesante şi de frumoase picioarele ei, încât doream să vad prin fustiţa neagră pe care o purta. În momentul acela, îmi creasem singură o senzaţie care probabil nu ar fi trebuit s-o am atunci şi acolo.
M-am uitat puţin la chipul ei, era extrem de transpirată şi am încercat să-mi dau seama dacă era din cauza căldurii sau pentru că era excitată. Doar gândul îmi inducea o stare plăcută. Posibil să mă fi dat eu de gol mai mult decât ea din moment ce nu ştiam la ce parte a corpului ei să mă uit mai bine.
Am zâmbit pe sub mustăţi si eram fericită că poate nu eram singura din tot metroul care era excitată şi căreia îi stătea gândul la cum ar putea face sex cu o tipă extrem de fascinantă.
Mai aveam două staţii, aşa că m-am concentrat mai bine asupra aspectului fizic al acestei fiinţe. Era blondă, dar nu genul ăla de blond spălăcit, şi avea nişte ochi cenuşii extraordinar de frumoşi. Sânii nu erau foarte mari, erau perfecţi [desigur, fiecare are viziunea lui asupra acestui "perfect"]. Deja îmi stătea gândul la faptul că în mod cert s-ar lăsa dominată în pat, ceea ce mă încântă şi mai mult.
Părea să aiba pielea destul de fină. Oare cât de mult i-ar fi plăcut mângâierea cuiva de acelaşi sex? Mie în mod sigur mi-ar fi plăcut mai mult decat orice pe lume, în acel moment..
Desigur, a venit vremea să cobor din metrou. Ce păcat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu