vineri, 11 ianuarie 2013

19

De când am intrat la facultate, am învăţat câteva lucruri folositoare care presupun că se pot aplica şi-n alte circumstanţe :
1. Poţi lipsi tot anul atâta timp cât ai bază în cineva că-ţi va împrumuta cursuri şi te va ţine la curent cu detaliile. Totuşi dacă eşti prost şi nu-nţelegi cursurile, e cazul să te panichezi. În primul an, am învăţat că dacă vii mereu la cursuri şi înveţi, nu înseamnă neapărat că o sa iei toate examenele. Am în prezent 3 restanţe din primul an. O colegă care munceşte a venit de câteva ori doar şi a luat toate examenle cu brio. Fuck logic.
2. Nu ştiu cum e la alţii, dar la mine sunt oameni care sunt dispuşi să-ţi împrumute cărţi, cursuri etc., însă când se apropie sesiunea, e fiecare pentru el. Seems legit. Nu-ţi împrumută nimeni ceva cu 2 săptămâni înainte de sesiune, aşa că asigură-te dinainte că ai totul pus la punct.
3. Când un profesor îţi dă un proiect de făcut, fă-l! Proiectul ăla îţi va asigura notă de trece şi, de ce nu, notă mare. Dar nu e mereu valabil. Profesorul ăla pote fi şi un bulangiu notoriu dacă doreşte.
4. Politeţea te salvează. Mi s-a întâmplat de câteva ori să întârzii cu proiectele si asta mereu după sărbători. Totuşi, le-am trimis cu scuzele de rigoare şi cu urări de sărbători etc. Mi-a cam asigurat nota de trecere. Repet : profesorul poate fi un bulangiu notoriu.
Cam asta e. A se reţine că aceste lucruri nu se aplică peste tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu