joi, 17 ianuarie 2013

20

De când mă ştiu, sistemului meu imunitar i-a plăcut să-mi joace feste. Spre exemplu, doar dacă stau lângă cineva care suferă de ceva contagios, în maxim o săptămână mi se va declanşa acelaşi lucru, doar că de două ori mai rău.Desigur, asta nu m-a făcut să trăiesc într-un balon de plastic, dar totuşi am mai multă grijă de mine. Tocmai de aceea mă las de fumat. Mă gândeam zilele-astea că dacă mă las de fumat nu pierd nimic şi plus de asta nu e ca şi cum aş încerca să mă las de heroină. Nu e nici un fel de test de rezistenţă, pur şi simplu nu-mi mai place. M-am săturat în primul rând să-mi miroasă toate hainele a fum. Nu de alta, dar eu iubesc parfumurile mai mult decât ţigările.
Nu voi ţine prelegeri despre de ce nu e bine să fumezi, nu am nici un drept să fac asta, aş fi ipocrită, dar în primul rând chiar nu mă interesează de alţii [egoism si orgoliu la maxim, dar măcar nu profită nimeni de mine în destul de multe privinţe].
Voi nota periodic, strict pentru mine, cât timp a trecut de când nu mai fumez. Vreau să-mi demonstrez nişte lucruri.

2 comentarii:

  1. Esti printre putinele persoane care incearca o schimbare din prprie initiativa, dintr-o necesitate si un imbold interior.Ca muritori, trebuie sa incercam sa ne depasim conditia, indiferent de parerea celor din jur si de riscurile aferente.
    Cu vointa si implicare, vei reusi ce-ti propui cu siguranta.

    RăspundețiȘtergere