marți, 12 februarie 2013

25

Pot să spun că m-am săturat de oameni. E cam aiurea să susţii o persoană cum poţi/ştii tu, iar persoana aia să aprecieze pe cu totul altcineva. Şi poate pe acel altcineva nici nu l-a prea interesat de persoana. Aş putea sa dau amănunte, dar chiar nu-mi face plăcere. Ţin minte că ultima dată când am păţit aşa, am promis că următoarea dată când voi păţi aşa, voi renunţa la oameni cu totul. Ei bine, a venit timpul să mă ţin de promisiune. Desigur, voi socializa din nevoie, dar atât cu relaţiile umane.
Sfat : prietenii online de obicei sunt cei mai ok, nu ştiu de ce.

4 comentarii:

  1. Join the club. Nici mie nu-mi plac oamenii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce trairi iti poate provoca o mana de pamant,un om.

      Ștergere
    2. Nu e vorba doar de un singur om. Am ajuns de mai multe ori la concluzia asta cu oameni diferiti, doar ca acum chiar ma doare-n cot.

      Ștergere