duminică, 31 martie 2013

31

31 martie, postarea cu numărul 31. Îmi plac coincidenţele astea şi, ca să fiu în ton....


Nu sfătuiesc pe nimeni să-şi amâne restanţele din primul an pentru cel de-al doilea, pentru că există o posibilitate foarte mare să aibă şi în al doilea. Ca să îndetaliez puţin : 2 acum, 3 la toamnă. Abia acum realizez că am o memorie excelentă pentru că.... până acum nu am învăţat nimic. Notele mari la engleză se datorează faptului că-mi place literatura, iar gramatica o ştiu de mică. După cum probabil a ghicit toată lumea, nu am restanţe la engleză. Patru din cinci restanţe sunt la franceză, iar cea de-a cincea e un rahat de grilă din anul 1. Încă mă întreb cum am putut pica un examen cu 10 întrebări grilă. Trebuie să fiu retardată, altfel nu-mi explic. I MUST NOT BREED.
Lăsând deoparte examene picate pentru că oricum le voi lua [de nu, sunt double retarded], mi-am îmbogăţit un pic playlist-ul de pe YouTube cu diverse piese care mai de care :
Sincer, asta e o melodie foarte dubioasă cu un videoclip pe măsură.
Habar nu aveam că asta e o trupă românească. Îmi place enorm melodia, dar asta nu mă împiedică să observ că e formată din... hipsteri?
Fără jazz în playlist nu se poate.
Toată lumea cred că-i ştie pe tipii ăştia, but I fuckin' love the cello, so I don't give a flying fuck.

And I'm done. Revin cu altele pe gustul meu. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu