miercuri, 6 martie 2013

28

Din moment ce nu-mi prea place să bârfesc, o să-mi vărs oful unor străini cărora, mai mult sau mai puţin, li se va părea fascinant ce scriu pentru că li s-a întâmplat şi lor. Practic, se cheamă bârfă, dar în scris. Ok, sună ampulea, iar oful ăsta mi l-am vărsat şi partenerului meu de viaţă. Culmea el m-a avertizat în privinţa asta şi am făcut oricum după capul meu, deşi ştiam finalul. Deja aburesc aşa că să trec la poveste...
Aveam până acum ceva timp o "prietenă" pe nume X. Prietena X are o prietenă Y care-şi bagă cucu-n ea şi profită de pe urma ei. Eu am stat ceva timp lângă X ca să realizez următoarele :
1. Oricât de mult o ajut eu pe X, X tot la Y se duce.
2. Oricât de mult încearcă X să stea pe lângă Y, Y se duce la A, B, C[ăştia fiind alţi prieteni] să-şi petreacă timpul.
3. Y e populară, iar X ţine morţiş că şi ea e populară. Sincer, una e să cunoşti mulţi oameni, alta e să fii populară.
4. Când Y apărea din când în când în ecuaţie, eu brusc eram invizibilă, mai puţin importantă sau chiar a cincea roată de la căruţă.
5. X bârfea cu mine, ceea ce mă face să cred că mă bârfea/bârfeşte şi pe mine.

Ce concluzii am tras după ce am analizat toate căcaturile astea în amănunt? Păi, lui X îi place ca alţii să profite de ea, deci indiferent de ce i-am zis eu vreodată, tot proastă va rămâne. Şi sunt de asemenea ferm convinsă că ea crede că a fi călcat în picioare e totuna cu a lăsa de la tine. Personal, am orgoliul mare, dar asta nu-mi întunecă judecata. Până în punctul ăsta, ea s-a lăsat călcată in picioare de atâtea ori, încât chiar m-am plictisit!
Deci dacă aveţi un X pe lângă voi, depărtaţi-vă frumuşel, pentru că niciodată nu veţi fi Y, ci veţi fi Z!

2 comentarii: